woensdag 7 april 2010

Last Fm

Last Fm: ik heb bekeken wat voor soort programma het is. Ik vind het een beetje op Itunes lijken maar dan onduidelijker. Via Itunes kun je makkelijker naar een nummer zoeken en downloaden. Naar mijn weten is het ook moeilijker om via Last fm muziek te kopen. Volgens mij kan dit via Last Fm alleen via Creditcard. Via Itunes kan dit via, creditcard, prepaid kaarten, of je kan je bankrekeningnummer invoeren bij het aanmaken van een account.
Wel zie ik via Last Fm mogelijkheden in de bibliotheek. Dit omdat men in de bibliotheek werkt met microsoft en Itunes niet standaard geinstalleerd is op de computer.
Een het voordeel van Last Fm is dat je binnen een paar seconden informatie hebt gevonden over de populaire nummers, artiesten,etc. Dit programma kan je helpen bij het aanschaffen van cd's. Een mogelijkheid dat Last Fm ook heeft en Itunes niet is dat je ook video's kan zoeken en direct kan bekijken.

1 opmerking:

  1. Je wordt voortaan gevolgd zie je wel :) Kan ik misschien nog van leren.
    Over last.fm, het leuke is er ook van dat je muziek 'gescrobbeld'wordt en zo leer je weer nieuwe artiesten kennen en ook mensen uit de hele wereld met dezelfde muzieksmaak. Erg verruimend. Ik sta er al een paar jaar op.

    BeantwoordenVerwijderen